2011-05-29 ? 21:23:42

Söndag

Igår hade jag en jätte mysig dag och kväll hemma hos Tessan och Roger och deras barn. Lucas var lite blyg i början men sen vågade han sitta bredvid mig så. Ett riktigt charmtroll :) Alltid lika roligt att vara där.

Idag gick jag och Daniel upp vid halv tolv och gjorde oss iordning. Åkte till Länna och införskaffade oss massa städ saker och sånt man behöver i lägenheten. Köpte fina ljus och fina blommor till min fina mamma, mors-dag present. Vi åkte hem till mig och blev bjudna på middag. Min fina pappa hade gjort egna jätte goda hamburgare som han grillat och egen dressing. Super gott. Nu har jag och Daniel precis stor städat hela lägenheten. Känns så skönt när allt är rent , allt är diskat. Nu kollar jag på Big brother. Imorgon är det sista riktiga dagen i skolan sen är jag helt klar med allt i skolan!! sååå skönt. Inte många dagar nu till skolavslutning


Byråerna vi fick utan mamma!♥ Behövdes verkligen.
Kommentarer
Anonym

har du flyttat hemifrån?

2011-06-02 @ 01:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: