2011-11-08 ? 19:54:52

Tisdag!

Nu var det ett väldigt bra tag sen jag skrev.. Har verken haft ork eller tid. Förra helgen fyllde jag ju år. Firades en massa och några roliga utångar.

I Onsdags åkte jag till stan och gick ut och festade med Bella och Steffi, en riktig rolig utgång.
I Fredags mötta jag upp min fina Jonna och satt och åt lumch och bara pratade i nästan 3 timmar. Sen åkte vi hem till henne sen ner till Nynäs igen och myste. Sen kom Amanda. Jag och amanda drog sedan hem till Petra där det var lite folk sen drog vi fest.
I Lördags hade Jag, Susnna och Agnes vår födelsedagsfest på The viper room. En riiiiktigt rolig och lyckad kväll/natt.
Nu har jag börjat praktiken som är i 4 veckor. Så skönt att slippa skolan.

Några bilder från helgerna.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: