2011-12-26 ? 21:17:08

En riktigt seg dag!

Min jul var helt perfekt. Fick det jag önskade mig. Igår var det ju den dagen alla gick ut, även jag. Blev en riktig rolig utgång. Mindre roligt idag.. men det var det värt! Sov hos Tessan inatt som följde med mig ut igår och dansade loss med mig. Vi gick hem vid 2 så sov jag på deras soffa. Sov dock bara en timme. Det var ju som ingen missade världens storm. Trodde fönstret skulle gå sönder. åkte hem tidigt i morse och sov fram till halv 2. Följde med pappa och köpte en ny skit snygg tv sen har vi ätit god middag och jag har inte gjort annat än att ligga i soffan.
Imorgon ska jag upp och luncha med bästa kusin.

Kommentarer
Anonym

vf har du kvar min design ?

2012-02-16 @ 00:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: