2011-05-23 ? 08:23:13

Måndag

Då var det måndag igen och jag sitter i skolan. Har haft en jätte bra helg. I lördags gick jag och Daniel hem till Tessan och Roger. Roger och Daniel satt och spela dator, medans jag och Tessan hade det jätte trevligt pratade och så. Senare under kvällen kom Sabina också, jätte kul! så vi satt på balkongen länge och drack vin och hade det super trevligt. Något man vill göra om :) Igår Vaknade  jag runt elva sen lite senare skrev Tessan så jag följde med henne och Roger på en promenad och kollade en stund när Daniel tävlade. Spenderade sen min dag och en bit in på kvällen hemma hos dom. Gick hem vid halv 9. Alltså en jätte bra helg. Inte så rolig dag idag men ikväll blir det iallafall träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: