2011-06-07 ? 15:16:14

Tisdag!

Är hemma från skolan idag. Har fått ont i halsen och i nacken.. Men känns lite bättre idag än igår :)
Igår var jag med Tessan. Jag och Daniel sov där söndag till måndag. Jag och Tessan somnade i deras sovrum och grabbarna somnade inne i barnens rum. När vi vaknade var dom borta så vi solade och var och hälsade på Lucas.
På kvällen följde jag med Tessan och Roger till Tessans pappa. Satt där och grillade. Jätte mysig kväll.
Kände mig dock inte så bra i halsen så åkte sen hem och tog ipren och somnade etfer ett tag.

Idag sov vi länge. Nu är vi hemma hos mig och tvättar kläder. Blir en lungn dag. Ska åka och kolla på Fannys bal lite senare sen blir det bara att ta det lungt.


Tessan och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: