2011-06-09 ? 17:29:46

Haft en så otroligt hemsk natt!

Kan inte säga något annat än att min natt har vart det värsta på länge. Vaknade klockan 02.00 i natt och var jätte kissnödig. La mig igen och blev kissnödig igen. Märkte efter ett tag att jag kissade blod också.. Så jag var vaken från klockan 02.00 till 06.30 utan att sova en sekund! Sen kom mamma och hämta mig och eftersom jag skulle hjälpa min syter med hennes hår till skolavslutningen.

Dagen har också vart hemsk. Fick sitta inne på toaletten för att jag var nära att kräkas vilket man kan göra om man har kraftig urinvägsinfektion. Kommer att bli en jobbig kväll / natt för mig.. Har fått pencilin nu iallafall.

Så ikväll blir det bara att vara hemma och mysa. Ska grilla och sen mysa med min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: