2011-07-08 ? 22:09:03

Mycket man vill ha..

Sitter och känner att jag vill ha allt just nu. Blev jätte sugen att färga håret. Tror jag ska lägga i massa blonda slingor i håret. Ska ju bli frisör så mitt hår kommer att ha alla möjliga färger i håret framöver ;)

Är jäääätte sugen på att tatuera mig också. Nu är det iallafall inte så länge kvar tills man fyller 18 så då blir det att tatuera sig. Finns så mycket jag vill göra. Har ju en nere över foten. Tror det blir nacken nu först.

Någonting sånt här. Men jag vet inte än vad jag vill att det ska stå, men jag har ju ett tag på mig att tänka.


Denna är också snygg. Kanske inte just stjärnor men just det stället.
Finns så många fina ställen jag vill tatuera mig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: