2011-01-01 ? 20:43:51

1 Januari 2011

Oj vilken nyårsafton. igår åkte jag Daniel Johan Embla och Linus till Timmy som bor i Kungsholmen. Vi var där vid 6 tiden tror jag. Timmy är ju kock så han gjorde super god middag till oss. Skit gott kött. Sen började vi förkröka lite. spelade spel och pratade. Vid halv tio kom en taxi och hämtade oss så åkte vi till Ville i Skarpnäck. Han var fortfarande kvar hos sin mamma med massa folk där så vi drog dit och sen hem till Ville. Kom ganska mycket folk tillslut. Jätte trevliga människor allihopa faktist. Dock blev det ett stort slagsmål under kvällen som förstörde väldigt mycket. Tycker det är så jävla onödigt utav folk som ska bråka och slåss när en person bjuder hem folk för att ha trevlig. Även jag blev inslängd in i väggen.... INTE OKEJ! Sen blev de flesta utslängda eller drog där ifrån så vi var ett par strycken kvar som gjorde det roligt utav situationen. Sen åkte vi där ifrån vid 05.00 då var vi rätt nöjda och lagom påverkade. Vi var inte hemma hos Timmy förens vid 06.00 så vi kom i sängs vid 07.00 ungefär. Vi alla vaknade vid 12 . Vi åkte sen hem vid fyra på dagen. Idag blir det en riktigt slapp kväll. Så blir det ju dagen efter nyår. Men mitt nyår var super roligt!

Jag tog inga bilder igår så ska försöka få tag i några bilder som jag kan lägga ut sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: