2011-02-09 ? 19:28:31

Skönt att vara hemma ibland ♥

Sitter hemma och umgås med mamma och pappa. Är nästan aldrig hemma längre. Blir lätt så när ens pojkvän bor i lägenhet ensam. Vi bor nästan i hop känns det som. Vi brukar vara duktiga på att vara hemma hos mig ibland men nu har jag knappt vart hemma på en hel månad. Skolan gick bra idag. Hade sovmorgon så åkte inte för ens halv elva idag. Hade frisörteknik. Idag fyller Steffi år också ett jätte stort grattis dig gumman ♥ Sitter och funderar lite på vad jag ska hitta på i helgen. Känner för att göra något roligt, men vet inte riktigt vad.


Var trött i morse och ville då inte va med på bild.


Jag och Amanda. Vi gjorde det tråkigaste som finns innom frisör idag. Rullade permanent, men men allt kan ju inte vara roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: