2011-02-10 ? 17:17:51

Idag hatar jag snö så det finns inte ord för det..

... Hatar alltid snö men idag är det sjukt vad jag hatar snö! Dagen började bra. Hade kultur och stilhistoria sen frisörteknik då vi mest gick igenom lite klippnings sett sen hade vi mest egen vård,alltså att vi får färga ögonbryn, tvätta hår träna på det vi behöver m.m. Fick sluta klockan två istället för tre jätte skönt eftersom hela klassen var så trötta idag. Åker tvärbanan till tågen och såklart som alltid när det snöar så är tågen INSTÄLLDA! Är så trött på tågen.Fick åka med gullmars med Carro ochhennes buss gick på en gång och min gick jusåklart inte för ens 50 minuter senare!Står och fryser sönder sen kommer bussen och det är proppfullt på. Man känner sig så instängd och jag hatar det. Måste såklartgå enda vägen från bussen hem och det blåste ju inte lite. All snö i mitt ansikte. fick gåmed luvan över hela ansiktet och när jag nästan är hemma då såklart halkar jag ! ah jag behöver inte skriva mer, min dag har helt enkelt vart hemsk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: