2011-02-05 ? 17:30:05

härlig lördag

Idag gick jag upp vid elva tror jag, Daniel drog och skulle träffa kompisar och jag var fortfarande hemma och tog det lungt. Vid halv två åkte jag med mamma och pappa till City gross och storhandlade. Handlade hem lite saker till Daniel.Vi tog en fika efter det. Alltså har jag haft en mysig dag med mina älskade föräldrar ♥ Nu sitter jag hemma hos Daniel i min ensamhet och väntar på Amanda. Daniel är och hjälper sin vän med datorn. När amanda kommer ska vi laga middag, fixa oss sen vidare till Agnes där vi ska träffas alla tjejer och ha det så roligt och trevligt! Det är väl så min kväll kommer att se ut. Hur sent det blir får vi se. Tror iallafall det kommer bli en toppenkväll!



Brudarna, men idag blir vi massa mer!
Kommentarer
Susie

Vi ska ha så himla kul! :D

2011-02-05 @ 18:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: