2010-12-29 ? 23:42:47

29 December


Idag har jag inte gjort någonting alls nästan. Bara legat och kollat på tv. Daniel kom hem på lunchen då lyckades jag tappa mobilen så den gick sönder..suck.. Så när han drog hade jag skit tråkigt. hade verken datan med mig och mobilen funkade inte. skit kul.. Så jag kunde inte få tag på någon.. så låg och kollade på tv hela dagen.
Vid fyra åkte vi hem till min faster och mina kusiner. Fick lite julklappar och så. Åt pizza och hade det trevligt. Vi kom inte där ifrån för ens vid åtta. Kom hem, fixade en tillfällig mobil till mig. Ska nog försöka kolla på mobil i morgon. Vet inte alls vad jag vill ha för ny mobil..




Har numera en sån här mobil tills jag hittar en ny.. den funkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: