2011-05-10 ? 11:28:01

Om gårdagen !

Gårdagen gick skit bra! Nervösa som jag och Amanda var gick vi till Maria Nila salongen där vi mötte upp Malin som jobbar på salongen. Vi fick vänta där ett tag tills vi fick träffa berömda Joakim roos. Han var jätte rolig att få jobba med. otroligt duktig på uppsättningar. Jag och amanda fick hjälpa till att förbereda modellerna när vi var på salongen, åt lunch och det där. när vi stått där i några timmar och klockan var runt 5  tiden så förflyttade vi oss upp längre på gatan in i en jätte fin byggnad där det var en scen och massa stolar.
Jag och Amanda fick uppdrag att se till att alla sex modeller skulle pröva bröllopskläningarna och vilken som satt bäst på den å vilka som skulle byta med varandra efter att dom gått upp på scen. Allt var rörigt i början men det fixade sig. Under visningen fick jag och Amanda var nere i ett rum där vi fick göra om vissa modellers uppsättningar.

Visningen gick super bra och man kunde verkligen andas ut när den var slut. Sen tackade dom alla modeller på scenen och make up tjejerna sen även mig och amanda som var assistenter. Dagen/ kvällen var stressig men otrolig rolig upplevelse och gör gärna om det igen!

Lägger upp lite bilder som är dåliga för jag tog med mobilen, han inte ta med kamera det gjorde dom andra men har ej fått bilderna än.



Maria Nilas salong

Joakim Roos



Rummt där vi fixade modellerna







Blomman och Goody bagen vi fick
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: