2011-10-30 ? 14:38:20

Min helg!

I fredags fyllde jag som sagt 18. Äntligen! Började med att vi åkte till min kusin som bjöd på middag och sen en jätte rolig fest. Sen drog vi ut och sen på efterfest. Kom hem vid 4 tiden. Mådde inte så bra på lördags morgonen men det var det värt ;)
Igår så fixade vi lokalen, eller mamma och dom gjorde det, så kom jag dit senare. Dom hade gjort det såå fint!Släkten var där och Amanda Tessan roger och mina kusiner. Drack och hade det jätte trevligt. Sen drog vi ut och fortsatte festa där. Gick hem inatt och somna direkt. Idag är man väldigt seg. Blir bara att slappa hela dagen.

Presenter jag fick igår.

Utav familjen:


Väska från syster                            Presentkort på kicks och Beyonce's parfym


Ghd plattång! Jätte dyr men så sjukt bra.
Sen fick jag en bh, och 5000 kr och ett jätte fint armband utav älsklingen.

Andra presenter jag fick igår utav släkt och vänner.





Presentkort på Face & Make up store.
Sen fick jag massa pengar,Jätte fina vinglas,en bok, ett sparkonto, en jätte fin tavla med bilder utav Amanda steffi Bella Petra där det stod att något kommer hända den 25 november, men jag vet inte vad ;)
Kommentarer
Amanda

spännande spännande!

2011-10-30 @ 20:12:31
URL: http://alittleworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: