2011-03-21 ? 19:04:33

måndags kväll

Har precis tagit mig en dusch, lika skönt som alltid. Har vart och handlat allt inför imorgon. Frukost och sådant man behöver en hel dag. Ska vara i skolan kvart i sju imorgon och måste då åka 05.30 från nynäshamn!! Skönt att vi får skjuts in annar vet jag inte om jag orkat ;) men har ju en rolig dag att se fram emot. Skidor har jag inte åkt på länge så det ska bli roligt. Tror att vi kommer tillbaka till skolan runt 19.00 tiden så kommer nog hem sent imorgon. Lär vara helt död på onsdag. Idag opererade älsklingen näsan. Äntligen!! Hoppas att han slipper sina problem nu. Han ligger i sängen och sover för fullt mitt hjärta. Han har plåster, tussar allt möjligt i näsan haha. Tycker så synd om honnom :) nu ska jag försöka få i mig middag men tror jag låter Daniel sova. Blir en ensam kväll för mig ikväll. Tur att man har Big brother att kolla på!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: