2011-04-03 ? 21:20:29

Söndag

Blev lite senare än planerat igår så jag tror inte att jag somnade förens 06.00 i morse och var tvungen att gå upp klockan 10.. Daniel skulle hjälpa pappa att åka till sopstationen flera vändor idag så det var bara att gå upp. Jag åkte hem och la mig på en gång eftersom jag knappt sovit ikväll men så blir det ju ibland ;) så jag gick hem somnade om och vakna 13.45 typ. började sortera mina kläder. har så otroligt mycket kläder som jag inte använder så det ska jag ta med ner till klädföreningen så dom kommer till nytta. Har även hunnit göra klart min svenska inlämning. Nu ska jag kolla på Big brother och krypa ner i soffan.

Planer för i morgon är att gå i skolan som vanligt till 15.30 sen ut med mina fina tjejor och äta för att Bella fyller 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: