2011-04-20 ? 23:44:58

Känslorna tar över ibland...

...Ibland kommer alla jobbiga känslor på samma gång. Jag vet inte om jag vill gråta ut allt eller vad jag vill. Känner mig så fruktansvärt misslyckad just nu. Det finns så mycket som skit som har hänt och påverkat än så att man har blivit den man är, inte alltid så positivt som i min situation, men det är inte bara mitt fel utan ditt.. allt är bara jobbigt, vad är det jag ska göra. Jag måste sluta alltid vara den där svaga personen som hela tiden ska göra så att allt blir bra. Ska börja sträcka på mig. Inte vara den där personen som alltid ska ta allt och försöka göra allt bra. Jag kan om jag vill och nu får det vara slut med att vara svag, utan jag ska bli stark.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: