2011-05-01 ? 22:14:27

Min valborg! ♥

Min valborg började med att jag åkte upp till stallet. Jag och steffi red sen åkte vi hem och fixade oss. Åkte mot stan vid tre tiden. Fick skjuts utav älskling till söder där vi gick till Steffi och hämtade mer dricka. Åkte till Lidingö hem till Julia. Började grilla sen kom Bella också. Hade en mysig middag vi brudar. Började dricka sen kom det lite fler människor. Vi satt och hade det sjukt trevligt hela kvällen. Trevligt folk och god dricka. Gick och la mig rätt tidigt faktist med amanda. Idag har vi haft mys i soffan allihopa sen åkte jag Amanda och Julia till Kungsholmen där vi mötte Daniel och Timmy för att få skjuts hem. Nu sitter jag i soffan och kollar på Big Brother. Julia och amanda som har hållt mig sällskap ikväll ska åka hem nu. Ska sova ensam inatt :'( men det ska jag väl klara av. Sov ensam inatt också eller nej men utan min älskling.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: