2011-01-09 ? 18:47:40

Dag 6 – Min dag

Idag vaknade jag vid halv ett eftersom jag kom i sängs sent igår. gick upp och följde med daniel när han skulle iväg och spela från två till fyra ungefär. Både jag och Daniel hade inte ätit något på hela dagen så vi var otroligt hungriga vilken kanske inte va så konstigt. Så vi gick in på konsum handlade och åkte hem och gjorde middag. Nu har vi precis tagit en dusch och sitter nu i soffan och ska kolla på tv. Imorgon börjar skolan igen. ÅNGEST! Hatar alltid dagen innan, men efter imorgon känns allt bra igen, men det sköna är att jag bara går endast 1 vecka i skolan sen har jag praktik i 3veckor :) Känns endå skönt att komma in i rutinerna igen. Ska även börja träna har jag tvingat mig själv till. Hur det kommer gå vet jag inte haha. Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: