2011-01-05 ? 12:21:00

Dag 2 - Min första kärlek

Min första kärlek var Erik. Vi blev tillsammans 18/5-08 och var tillsammans 1år och 7 månader. Vi träffades första gången på en fest och började små prata lite efter det men sen slutade vi prata. Sen när sommaren började närma sig hade Susanna fest och vi båda var där och det klickade mellan oss. Efter det började vi träffas och kort stund efter det blev vi tillsammans. Under 1 år och 7 månader hann vi göra massa saker. Vi tog igenom oss allt i både skratt och mycket gråt, men sen tog det slut. Det var det svåraste beslutet i mitt liv men så blev det.. Det var jätte svårt att hålla kontakten efter det som det brukar vara när man precis gjort slut. Det var en jätte jobbig tid i mitt liv. att såra någon är aldrig roligt. Men det gick ett tag och vi kunde faktist börja prata igen och det känndes skönt. Vi hade endå vart tillsammans så länge.

Jag vet att du aldrig mådde så bra av massa olika anledningar..jag önskade att du hade försökt få hjälp. Jag tyckte du verkade så lycklig sista tiden som alla tyckte men du bestämmde dig för det du gjorde. Du ville inte leva mer. . I min situation tar man på sig så mycket skuld , man önskade att man kunde göra något tidigare. Så känner så många . men jag känner så framförallt för att jag sårade dig. Jag ville aldrig såra dig. aldrig någonsin. Utan jag gjorde allt för min egna skull. Och jag vet att det inte var mitt fel för det du gjorde man man känner endå så.

Det har gått över 3 månader nu och jag hoppas utav hela mitt hjärta att du har det bra där uppe.
Vila i frid erik ♥

Kommentarer
anna w

Du skriver så fint Mikaela. <3

2011-01-07 @ 06:31:46
URL: http://anniewanqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: