2011-01-07 ? 13:54:23

7 januari

Godmorgon. Egentligen borde jag sova nu med tanke på när jag kom isängs igår. Jag och Embla satt med varsin data i vardagsrummet och pratade och hade det riktigt trevligt. Vid 4 tiden i natt Satte vi på en film. Blev för det mesta att vi glömmde bort att kolla på filmen för att vi pratade så vi fick spola tillbaka. Efter en stund somnade jag, sen höll jag på att vakna somna vakna somna, men vid 8 i morse iallafall väckte Daniel mig så då fick vi skjuts hem så de va bara att lägga sig och somna om. Daniel sover fortfarande, han har ju inte sovit någonting inatt, men jag e hyfsat pigg och vill hitta på något! Ska tvinga ner Daniel i centrum med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: