2011-01-03 ? 12:37:11

3 Januari

Godmorgon eller jag har ju varit vaken ett tag, men har fortfarande inte lyckats gå upp ur sängen. Vet inte alls vad som händer idag. Ska möta min syster klockan 3 sen vet jag inte vad som händer. Skulle beställa min telefon idag, eller pappa skulle men måste vänta till den 14 e men det är bara några dagar kvar så det är inte så farligt långt.
På tal om annat så har jag så ful disigne och skulle vara jätte glad om någon kunde hjälpa mig, är det någon som är bra på det eller vet någon som är det ?

Kommentarer
Rayanellinor

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-06-29 @ 13:18:35
URL: http://rayanellinor.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: