2011-01-25 ? 21:25:34

25 Januari

Är inte bra på att upptadera just nu när jag har praktik, men idag har jag mått bättre med förkyldningen. Idag var det en lugn dag på salongen. Jag hade en dag då jag verkligen inte orkade göra någonting alls. Sov så dåligt inatt så det är nog orsaken till att jag inte orkade göra något idag. Imorgon ska jag vara på bättre humör.



Köpte 2 nya podukter igår som jag tänkte pröva. Dom verkar super bra, Luktar gott gör dom också.
Den första flaskan har man i håret när man duschat i fuktigt hår och är bra för två saker. Det första är att man har i den och fönar håret så att håret blir rakare. Sen kan man ha i den i fuktigt hår om man ska locka håret, den hjälper till att hålla lockarna.
Den andra flaskan är ett värmeskydd med extra värmeskydd i. Viktigt att ha värmeskydd när man plattar håret som jag. Ett litet tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: