2011-02-04 ? 23:15:26

Underbar dag/kväll ! ♥

Haft en jätte bra dag! Var dock sista dagen på praktiken :'( Fan vad jag älskar att vara där. Man är som en familj. Skulle vart helt underbart att göra sin utbildning där! men det går ju inte tyvär. Faster kom iallafall idag vid tio och färgade utväxten och så. Sen bjöd hon ut mig på lunch på Lydias. Jätte mysigt och god mat. Resten utav dagen var det lungt. Hjälpte till lite med olika saker. Drog där ifrån vid halv 6 och då hade jag riktigt brottom eftersom mamma och pappa skulle komma vid sju. Jag och Daniel gjorde tre rätters middag till dom. Blev riktigt bra! Nu är vi alla hemma hos mig, dricker vin och har det mysigt!


Detta fick jag idag från praktiken. Så snällt. Flaskorna är små men endå kostar dom ca 169 kr styck.. Det är dyrt om man ska ha riktigt bra schampo, så är tacksam att jag fick dom.


Maten på Lydias, ser rätt äckligt ut på bilden men var riktigt gott.



Mamma pappa och Daniel ♥



Vin och frukt är aldrig fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: