2011-02-06 ? 19:45:04

Söndags kväll

Igår var det riktigt trevligt! träffade gammla vänner, Hade det riktigt roligt. Var dock tvungen att dra hem redan vid ett tiden eftersom jag följt med Daniel idag när han tävlat. Kom inte i sängs för ens 02 tiden och klockan ringde 06.30.. Gissa om jag bara ville dö! Vi åkte till södertälje så som tur va kunde jag sova i bilen på väg dit. Kollade på två matcher sen höll jag på att rammla av stolen för att jag höll på att somna så jag gick och la mig i bilen och sov ca 2 och en halv timme haha. Sen blev jag piggare och fortsatte kolla. Kom inte där ifrån för ens halv 6. Så nu har jag fått i mig middag och snart börjar Solsidan. I love it! Imorgon börjar skolan igen efter 3 veckors praktik. Usch :(


Från igår.


Kommentarer
susie

Haha mikkan! var det inte kallt i bilen? :p

2011-02-07 @ 08:49:12
Mikaela

haha jo lite men va så trött :)

2011-02-07 @ 10:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: