2011-02-20 ? 20:54:45

Söndags kväll

Kvällen igår blev inte som planerat. Skulle ha vart hos susanna igår kväll men jag hittade ingen skjuts dit så jag somnade tillslut i soffan och vaknade upp senare när Daniel kom till mig. Han skulle åka till Timmy i stan, vilket jag tyclte lät konstigt eftersom klockan var så pass sent men det slutade iallafall att jag hängde med. dom satt och spela fifa och drack öl jag satt och drack några cider. Hade riktigt trevligt faktist. 04.30 konstiga som vi är så fick vi för oss att dra till Mc donalds så vi gick dit gick hem och åt. Daniel somnade tråkig som han är ;) Jag och Timmy satte på en film och kollade på den. Jag somnade efter ett tag sen somnade Timmy. Nu är jag hemma och ska snart kolla på Big brother som börjar i kväll. Det var ett tag sen nu man kollade på det :) Väldigt pinsamt töntigt program egentligen men jag som många andra tycker väl att det är roligt att kolla när folk skämmer ut sig så det blir ju att man kollar på det ialalfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: