2011-02-24 ? 09:14:11

Snart är det helg igen!

Blev inget gymkort för mig igår!! tydligen har dom 18 års gräns eller så måste någon i min familj som är över 18 träna med mig. Skit gym. Jag har iallafall världens bästa mamma som försöker göra allt så att jag kan få gymma så vi får se hur det blir med det. Snart är det iallafall helg och nästa vecka är det lov. Åhh så skönt med en hel veckas ledighet.
Mina planer för imorgon är att jag äntligen ska träffa min kusin Helen och Paulina. Vi kommer ha så jäkla roligt. Dricka vin och ha det trevligt som tjejer gör liksom. På lördag blir det väl att vara med pojkvännen tror jag iallafall. Slutar klockan tre idag sen blir det snabbt hem och färga håret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: