2011-02-07 ? 08:46:38

7 Februari

Då var man tillbaka till skolan igen då. Visst är det roligt att träffa sin underbara vänner igen men jag gillar inte att gå upp så tidigt på morgonen. Idag skulle mitt hjärta äntligen få operera sin näsa eftersom han har problem med den som gör att han är täppt i näsan hela tiden. Så han har väntat på det jätte länge och när han är på väg in så ringer dom och ställer in det för att han som skulle fixa hans näsa blivit pappa idag. Jätte roligt för honom men så synd om min älskling. Jag hoppas att han inte behöver vänta så länge nu. Idag är det en jätte tråkig dag. Slutar halv 4 och har engelska som sista lektion. Jag har ju som sagt väldigt kämpigt med engelska och har alltid haft, men det ska jag klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: