2011-02-03 ? 20:23:57

3 Februari

Idag har det vart full rulle på praktiken. Eller på förmiddagen var det riktigt lungt. Tog lite beställningar och så. Gick till farmor och farfar vid tolv och åt lunch, så trevlig att vara hos dom :) Amanda drog då till Södertälje för att göra en grej så när jag kom tillbaka var jag utan henne, mycket tråkigt hihi. Mormor skulle komma och färga sitt hår hos mig klockan två  men fick ringa och säga att hon skulle komma klockan tre eftersom susanne ville ha min hjälp, skulle hjälpa henne med en kund. Fick då stressa ihjäl mig med den kunden eftersom kundens färg inte hade värkt klart och bla bla. Så började färga mormors hår vid tre! Daniel skulle komma ner vid 4 och viste då att jag hade lite brottom eftersom det blev mindre tid med mormor. Satte i mormors färg då kommer Daniel så fort i med färg i hans hår sen skölja ut mormors färg och föna. Mormor fick en chock eftersom hennes hår var jätte mörkt! Jag gick till Susanne eftersom det var hon som blandade färgen och frågade hur vi skulle göra. Allt blev skit stressigt eftersom jag var tvungen att skölja ut Daniels färg , så susanne fick hjäpa mormor, ja ni hör ju bara, skit stressigt!



Jag och Amanda när jag skulle färga hennes utväxt.
Kommentarer
Susanna

Hur gick det med mormors hår sen då? Blev de bra ;)

2011-02-03 @ 20:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: