2011-04-12 ? 14:46:49

En dag närmare lovet...

Snart lov. Känner att jag behöver det. Slippa att gå upp tidigt på morgonen för en stund. Hade egen hårvård iskolan idag. Jätte skönt att få göra vad man vill att ingen går och säger åt en vad man ska göra. Hade nationella muntliga engelska igår och det gick som jag trodde, skit dåligt! men jag har alltid haft riktigt svårt med engleskan så det är ingenting som stör mig.

Mina planer den här veckan/helgen.

Onsdag: Färga håret klockan 12 sen får jag se vad dagen har att bjuda på.

Torsdag: Åka till skolan göra nationella svenska B. Åka kryssning ha roligt och äta god buffe på kvällen över till nådendal i Finland!

Fredag: Min fina mamma fyller 40! Checka in på nådendal spa hotell och gå på spa hela dagen och dricka goda drinkar och fira mamma hela kvällen!

Lördag:
Gå runt och ha det mysig och ta kryssning hem

Söndag: kommer hem tidigt på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: