2010-11-21 ? 20:38:03

trött och sliten.


Sitter och kollar på komisarie späck. rolig film  faktist. Är jävligt trött efter helgen, har likom vänt på dygnen. En kort sammanfattning om min helg. I fredags va jag och Amanda hos Björn med Petra riktigt mysigt var det. Daniel kom och hämtade min senare på kvällen. Han var i Vika och lanade så vi åkte dit så sov jag också där. Kom inte i säng för ens vid fyra tiden på morgonen och gick upp redan vid 11 på Lördag morgonen och fick skjuts ner till nynäs. Gick ner till alicia va med henne och sen fixade vi oss och frog till Susanna och började kröka lite smått. Hade det jätte trevligt :) Sen drog vi alla brudar och Bowlade. Gick bättre för mig än vad jag förväntat mig. Sen frog jag Jennifer Emma och Nathalie till Anders satt där ett tag sen drog vi till Foppa. Var väldigt trevligt! Daniel hämtade mig 03.30 så åkte jag med han till Vika och sov. Vaknade vid ett idag så vänt på dygnen har man. Skönt att jag är ledig i morgon !

De va en sammanfattning om min helg! mycket lyckad :)



Nu ligger jag i soffan och är jätte trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: