2010-11-14 ? 21:38:55

Söndags kväll

Nu sitter jag nyduschad och kollar på tv med Daniel, vi har precis ätit.
Om man ska sammanfatta min helg lite snabbt så har min helg vart super! Åkte till Bollnäs i fredags. Åkte hemifrån runt 4 och var inte framme för ens typ 9 på grund utav köer och vi stannade och handlade mat på vägen, men vi hade iallafall en super mysig kväll kom inte i säng för ens vid 02. Jonna och jag hade en egen mysig stuga. Vaknade runt 12 dagen efter fixade oss och åkte ner till lilla centrumet och sen till den efterlängtade affären DOLLARS där jag handlade en hel del (en affär med jätte billiga saker) Kvällen blev mysig med god mat, ansiktsmask och mycket skratt! Har nog aldrig vart så skönt att komma hem ifrån. Idag åkte vi från Bollnäs vid 2 och var hemma vid 6. Hela helgen vart super!

Nu ska jag kolla klart på Beck och försöka somna tidigt!


                                           

Kommentarer
Amanda Emmy,

SKÄGG !

2010-11-15 @ 09:35:39
URL: http://alittleworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: