2010-11-27 ? 19:16:59

Lördags kväll hemma


Idag har jag bara vart hemma, och är det även nu eftersom jag har börjat blivit sjuk.
 Alla verkar vara sjuka nu när vintern kommit. Tycker det är mysigt att bara vara hemma ibland.
Imorgon ska jag och Daniel åka till farsta och handla julklappar. ska försöka att hålla mig från att handla nått till mig men de brukar inte gå så bra haha. Börjar få julkännslor redan, men imorgon e de ju faktist första advent! Mysigt. Jag tycker det är fruktansvärt svårt att veta vad man ska köpa i julklapp.

Nu ska jag fortsätta mysa i soffan. snart kommer älskling och håller mig sällskap också!




En bild från förra helgen på mig och brudarna! rolig helg. Hoppas de
görs om nästa helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: