2010-11-16 ? 17:40:41

16/11


Idag har det vart en ganska bra dag faktist förutom att jag vart trött, men så är det när man går upp tidigt varje dag. Skolan gick bra, började lektionen med frisör teknik då vi gjorde botten färg och sen folie slingor gick bra :)
Sen så åkte jag och några andra till Disign gymnasiet för att kolla kläder och modeller inför gymnasiemässan, vi ska fixa deras hår och även vara på mässan. Blev också inbjudna på modevisning på torsdag klockan 20.00, kan bli roligt :)
Imorgon behöver jag inte åka in till skolan för ens klockan tio skit skönt.
Nu ska jag hjälpa Daniel med maten eftersom han inte gör lika god mat som jag. nej nu skoja jag bara men ska göra lite nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: