2010-12-24 ? 19:02:11

Underbar jul

Nu har jag för ett tag sen öppnat alla julklappar. Är riktigt nöjd med det jag fått! I morse åkte jag och Daniel som sagt till hans bror. Det var mycket trevligt. Sen åkte vi hem till tolv för då kom mormor och morfar och gammel farmor hit. Blev massa jul lunch. Sen när dom gick var det Kalle anka men det slutade med att jag Elin och Daniel sommnade i soffan haha. Sen när vi vaknade öppnade vi paket :) Imorgon åker vi till Daniels andra bror sen ut till Sandvik till farmor och farfar :)

Bilder på mina julklappar.


Mina fina coola stövlar!


Fin klocka som jag fick utav älsklingen


En till julklapp av älsklingen


Frisörsaxar


Bra tofflor jag kan ha i salongen så jag inte får ont i ryggen och så.
Beställda från Tyskland.




Presentkort på haningecentrum 500 kr + 500 kr kontant.


Snö armband + örhängen


Skrubb


Ett till armband




Leggins alltid bra att ha!


Mysig tröja med paljetter


Jag ska ju börja träna så.. haha

+ lite små saker

Sen så blev det ett WII till hela famljen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: