2010-12-05 ? 13:33:28

5 December


Hej. Har precis kommit hem från hamnen. Har vart och kollat vem som blev Lucia 2010. Det blev min fina vän Jonna. Så stort grattis gumman ♥ Nu sitter jag i soffan och är ganska så frussen.
 Vid 4 ska jag på kurs för körkorts grej, i 4 TIMMAR. Alltså jag kommer ju dö av att sitta och lyssna
på någon i 4 timmar, men men det måste ju göras. Känns som om hela dagen går bort för det,
men en sak som är bra är att jag är ledig i morgon, studiedag. Verkar som om alla gymnasieskolor har det imorgon.

Igår var en mysig kväll. Var hemma hos Amanda med henne och Petra. Vi kollade på tv, åt chips och bakade.
Vi lyckades göra lussebullar. Dom bästa blev det ju inte men helt okej blev dom! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: