2010-12-26 ? 17:54:06

26 December


Godkväll.
Igår va de mycket att göra. Först åkte vi till hans brorsa i Tyresö och hans fru. Åkte där ifrån vid 3 tiden hem fort och duschade sen hem till farmor och farfar. Fick lite julklappar. Nån nagel grej och 1000 kr. Passar bra nu till mellandags reorna ;) Sen åkte vi där ifrån vid 9 tiden och tänkte bara gå hem och slappa och äta chips men sen kom jag och Daniel på att vi ville träffa våra vänner så han drog ut och jag drog på fest. Sen gick vi hem tillsammans och va hemma vid 03.00 ungefär.
Idag var vi tvungna att gå upp 11. Skoja inte vad jag var trött när man somnade halv 5 i morse. Så åkte vi in till haninge fixade min klocka sen hem till Daniels mamma och pappa. och nu har vi kommit hem. Ska bara ta det lungt ikväll :)

Liten sammanfattning om min dag igår och idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: