2010-12-22 ? 11:15:26

22 December

Godmorgon!

Nu är det bara 2 dagar kvar tills julafton. Tiden går fort. Jag är klar med allt julklappar, kläder tills julafton och allt sånt. På julafton kommer mormor och morfar och min gammel farmor till oss och äter jul lunch sen på kvällen är vi bara familjen och älskling. Mysigt det också. Bara mysa äta julbord och öppna julklappar. På Juldagen åker jag och Daniel hem till hans bror och hans fru och hälsar på. Har aldrig träffat dom så de e ju på tiden att jag gör det. Efter det åker vi ut till Sandvik till farfmor och farfar och har det mys där och sover över där. Lite så kommer min jul att se ut.

Idag vet jag inte vad som händer faktist. Kanske jag ska kliva upp ur sängen någon gång och hitta på något.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: