2010-12-13 ? 20:11:07

13 December

 
Nu var det ett tag sen jag skrev. Idag är det Lucia. Jag tycker inte att man känner av julkännslan lika mycketlängre, men det kommer nog. Det är trots allt bara 11 dagar kvar till julafton.
 En vecka kvar i skolan är det också, sen kommer ett efterlängtat lov. Just nu sitter jag med familjen och älskling och dricker glögg. Mycket gott!
   Fick också min efterlängtade bruna boomerang jacka idag! Så glad jag blev :D Har ju endå haft min andra vinterjacka 3 vintrar så de va på tiden att köpa en ny.







Kommentarer
Amanda

Du är inte ensam! Har ingen julstämmning alls. Förstår inte vad det är med mig iår faktiskt... Kanske har det gått för fort. Mycket snabbare än de andra höstterminerna?

2010-12-13 @ 20:43:33
URL: http://amandatheodoralundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: